HomeAutomobiliaiAutomobilių įranga

Automobilių chipavimas

Automobilių chipavimas

Trūkta galios? Norite  važiuoti dar greičiau, norite sutaupyti degalų? Norite prie šviesoforo parodyti ką gali jūsų automobilis, o gal tiesiog dalyvau

Vairo perkėlimas iš dešinės į kairę
Greičiausias visų laikų STI modelis
Lietuvos „Metų automobilis 2010“ – „Subaru Legacy“

Trūkta galios? Norite  važiuoti dar greičiau, norite sutaupyti degalų? Norite prie šviesoforo parodyti ką gali jūsų automobilis, o gal tiesiog dalyvaujate automobilių varžybose ir tiesiog reikia galios dabartiniam jūsų automobiliui. Tai tikriausiai susimastėte apie galimybe chipuoti savo automobilio variklį.  Tikriausiai internete jau ieškojote informacijos apie variklio galingumo padidinimą. Bet kaip pasirinkti ką daryti, ar vežti chipuoti ir kur vežti? Ar dėti Chip Box’ą.  Ar sutaupysiu degalu? Ar tai nekenksminga varikliui ir kitiems automobilio mazgams? Ar nesusvils sankaba, tikriausiai dauguma apie tai pagalvojo.

Kas yra Chipavimas?
Variklio valdymo programos modifikavimas – Atsiradus varikliams su elektronine kuro įpurškimo sistema, kurią valdo kompiuteris, atsirado ir galimybė koreguoti valdymo procesą, pakeičiant programą esančia variklio kompiuteryje. „Chip” – mikroschema,   Pirmiesiems variklio valdymo kompiuteriams populiariausias būdas tobulinti variklio programą buvo, keičiant atminties mikroschemą (chip`ą).
O šiuo metu populiariausia modifikacijas atlikti nieko nekeičiant , o tik  naudojant spec. programinę įrangą ir prietaisus. Dabartinės technologijos leidžia keisti kompiuterio atmintį neišėminėjant mikroschemų iš kompiuterio ir daugeliu atveju net neišimant kompiuterio iš automobilio.
Variklio galios didinimo pobūdis priklauso nuo variklio tipo: turbo dyzelinio, turbo benzininio ir atmosferinio ( variklis be turbinos). Atitinkamai skiriasi technologijos ir tuning`o principai.

Ką duoda „chipavimas” ?

Galią, ekonomiją (didesnį sukimo momentą, turintis variklis sunaudoja mažiau kuro, išjudindamas tą patį automobilo svorį), greitesnę akseleratoriaus reakciją, saugų lenkimo manevrą ir kas svarbiausia nepaprastai malonų važiavimą.

Padidėjęs sukimo momentas = Ekonomiškumas

Kuro sąnaudos važiuojant normaliu režimu sumažėja iki 15% – tai įtakoja padidėjęs sukimo momentas, kurio didžioji dalis prasideda esant mažesniems variklio sūkiams (lyginant su originalia programa), o baigiasi vėliau. Gaunamas platesnis sukimo momento diapazonas, be to ir pats sukimo momentas padidėja 20-50%. Rezultate – nereikalingas dažnas pavarų keitimas įkalnėje ar prilėtinus prie šviesoforo.

Ar  sumažėja variklio ilgaamžiškumas įmontavus čipą?
Sumažėja taip menkai, kad tai sunku išmatuoti. Variklio valdymo kompiuterio programa yra modifikuojama taip, kad automobilio galingumas būtų didinamas protingose ribose ir neviršytų gamintojo numatytų variklio ir automobilio tvirtumo ir patikimumo ribų. Ir jei automobiliu yra važiuojama normaliai, ilgaamžiškumas tikrai nenukenčia. Jei automobiliu važiuojama labai dinamiškai (pvz. sporto varžybos), ilgaamžiškumas sumažėja apie 5%.

Lietuvoje tokias paslaugas teikia:

Vimota.lt

galingas.lt

chiptuning.lt

 

Kainos nuo 400lt