HomePatarimai

Priekinio stiklo priežiūra vasara

Degančios karščio bangos ir karštos automobilių sėdynės – vasarą Lietuvoje gali būti gana sudėtinga. Kad ir kaip mums tai atrodo sudėtinga, mūsų trans

Ratlankio išnešimas
DPF filtro valymas – tik su patyrusiais specialistais
Kaip atpažinti susidėvėjusį automobilio rato guolį?

Degančios karščio bangos ir karštos automobilių sėdynės – vasarą Lietuvoje gali būti gana sudėtinga. Kad ir kaip mums tai atrodo sudėtinga, mūsų transporto priemonėms, ypač jų priekiniams langams sunku. Vasarą jūsų automobilio priekinis stiklas gali būti gana trapus. Dėl ugningos saulės ir atstumiančio karščio priekinis stiklas gali labiau įskilti ar lūžti, ypač jei jis jau pažeistas. Kadangi priekinis stiklas yra gyvybiškai svarbus jūsų automobilio saugos komponentas, būtina jį apsaugoti nuo atšiaurių vasaros padarinių.

Kaip temperatūra gali paveikti priekinį stiklą? Nors pati karšta temperatūra negali sukelti priekinio stiklo įskilimų, staigūs temperatūros svyravimai gali papildomai apkrauti priekinį stiklą ir padaryti jį labiau linkusį įskilti ar įtrūkti. Temperatūros svyravimai iš vieno kraštutinumo į kitą gali kelti pavojų priekinio stiklo vientisumui ir sugadinti. Tai tampa dar problematiškiau, jei jūsų automobilio priekinis stiklas jau yra pažeistas. Temperatūros skirtumai gali pabloginti problemą ir sukelti įtrūkimų ir skilimų plitimą, nes stiklas yra linkęs plėstis, kai karštas, ir susitraukti, kai šaltas. Apsaugokite nuo priekinio stiklo pažeidimo vasarą vadovaudamiesi šiais patarimais.

Venkite staigių temperatūros pokyčių. Drastiški temperatūros pokyčiai gali pakenkti priekiniam stiklui, todėl turite bet kokia kaina jų vengti. Net jei lauke tvanku karšta, būkite atsargūs įjungdami automobilio oro kondicionierių – neįjunkite jo vos įlipę į automobilį, nes dėl staigaus temperatūros pokyčio ant priekinio stiklo gali atsirasti įtrūkimų. Be to, dėl to gali pablogėti esami lustai ir įtrūkimai. Štai kodėl turėtumėte skirti šiek tiek laiko, kad jūsų automobilio vidus vasaros mėnesiais atvėstų po šešėliu. Tada pirmiausia įjunkite kintamosios srovės maitinimą esant žemai, o ne visu greičiu, kad priekinis stiklas galėtų prisitaikyti prie temperatūros pokyčių. Taip pat galite nuversti langus, kad dalis karšto oro išeitų prieš įjungdami kintamosios srovės šaltinį. Tai darydami, kai įjungiate kintamosios srovės srovę, galite išvengti ekstremalių temperatūrų skirtumų, taigi ir jūsų automobilio priekinio stiklo bet kokių rimtų pažeidimų. Priekinis stiklas yra vienas iš svarbiausių stiklų esančių jūsų automobilio salone, tad jo priežiūra turi būti labai svarbi ir reikalinga.