Prieš daugiau nei pusę amžiaus „Volvo“ kompanija užsimanė sportinio automobilio. 1957-aisiais kompanija pristatė pirmąjį P1800 rankų darbo prototipą,
Prieš daugiau nei pusę amžiaus „Volvo“ kompanija užsimanė sportinio automobilio. 1957-aisiais kompanija pristatė pirmąjį P1800 rankų darbo prototipą, kurių 1961-1973 metais buvo parduota apie 47,5 tūkst. Tačiau nuo šio automobilio gamybos pabaigos praėjus lygiai keturiasdešimčiai metų „Volvo“ ir vėl prisiminė jo kėbulo linijas. Tik šį kartą – su naujuoju „Concept Coupe“.
Tai – pirmasis naujojo „Volvo“ dizaino vadovo, Thomaso Ingenlatho projektas. Teigiama, jog jis ne tik vadovavo šio modelio kūrimui, bet ir pats kūrė elegantiškas kėbulo linijas.
Prototipą švedai sukūrė ant visiškai naujos, lengvai modifikuojamos SPA („Scalable Product Architecture“) platformos, o keturių cilindrų vidaus degimo benzininis variklis, suporuotas su elektros motoru, pasak gamintojo, puikiai tinka, kaip V8 variklio pakaitalas. Atmetus skleidžiamą garsą, žinoma…
Tačiau tai – ne vienintelė šio automobilio užduotis. Jis taip pat pristato ir atnaujintą „Volvo“ dizaino kryptį: ateities automobiliuose dominuos siauresnės grotelės, visiškai naujo stiliaus priekiniai žibintai su T forma išdėstytomis LED dienos šviesomis.
„Concept Coupe“ viduje taip pat daugybė modernių sprendimų. Oda, medžiu bei stiklu padailintame salone sumontuotas centrinis, lietimui jautrus ekranas, o ant priekinio lango prietaisų parodymų informacija bus atvaizduojama šviečiama projekcija („heads up display“).
„Volvo“ teigimu, SPA platformose bus montuojamos ir kai kurios autonominiu būdu veikiančios sistemos. Jos bus pristatytos kartu su naujuoju XC90 visureigiu, tačiau švedai prasitaria, jog dirbama prie sistemos, kuri esant pavojui automatiškai nuo jo nukreips automobilį.