Vasarą vienas iš neapdainuotų Japonijos herojų SUBARU Legacy pasitiko atsinaujinęs. Šią penktąją kartą, kuri Europoje pasirodys rudenį, lydi nauja išv
Vasarą vienas iš neapdainuotų Japonijos herojų SUBARU Legacy pasitiko atsinaujinęs. Šią penktąją kartą, kuri Europoje pasirodys rudenį, lydi nauja išvaizda, didesnis kėbulas ir ryškesnis salonas.
Į Europą šįkart neatkeliaus Legacy sedanas ir 2.5 turbininis variklis, o Japonijai nepateiktas 2.0 boxer „dyzelis“, kuris bus atnaujintas ir atitiks „Euro 5“ standartus. Nuotraukose matomo automobilio sulauksime su 2,5 litro įprastu varikliu ir debiutine Legacy CVT pavarų dėže.
Automobilis išties simbolizuoja Legacy subrendimą — jis tapo patogesnis ir rafinuotesnis. Tai didžiausias Legacy iki šiol, nors jo degalų sąnaudos bus kuklesnės.
Tiesa, entuziastingam vairuotojui jis nesuteiks pakankamai malonumo važinėtis: jo vairo reakcija švelnesnė, kėbulas pasvyra labiau, o vilkti priekabą dėl CVT pavarų dėžės galima tik kukliu greičiu.
Automobilio stilius taip pat sulauks prieštaringų nuomonių. Viduje viskas puiku: didelės patogios sėdynės, gera vairuotojo vieta, daugiau erdvės ir pirmą kartą Legacy įdiegtas ekologiško važiavimo indikatorius, padedantis taupyti degalus. Kaip visada Legacy yra praktiškas, pajėgus ir pažangus automobilis, galintis vežti labai daug daiktų.
Naujas pagerintas 2.5 keturių cilindrų variklis ir „Lineartronic“ CVT pavarų dėžė yra tikras mechaninis gėris. Tai sklandi sistema su mentelėmis už vairo ir rankinio valdymo režimu.
Tačiau, nepaisant to, automobilis jaučiasi vangus, tad tikimės, kad mechaninė šešių laipsnių pavarų dėžė (kuri bus siūloma su šiuo varikliu Europoje) suteiks jam daugiau veržlumo.
Pripratus prie kėbulo svirduliavimų ir būtinybės sukioti vairą iki pat ribos, Legacy gali tvirtai įveikti posūkius, o keturių varančiųjų ratų sukibimo jėgos niekada nepritrūksta. Vairavimas — pastovus ir tikslus, bet jam trūksta „aštrumo“. Stabdymas išties įspūdingas: stiprus ir galingas.
Japonijoje ši 2,5 litro versija parduodama su sudėtingais amortizatoriais ir 18 colių ratlankiais. Nelygumai važiuojant prastesnės kokybės keliais sugeriami gan grubiai, todėl, kad važiavimas būtų švelnesnis, geriau rinktis 17 ar 16 colių ratlankius.
Kalbant apie dinamiką, ryškiausias atstovas yra naujasis Outback 3.6R su 256 AG šešių cilindrų varikliu ir įprasta penkių laipsnių automatine dėže. Jis gerai skamba, elegantiškai veikia, yra puikiai subalansuotas ir turi tinkamą kokybišką pakabą.
Outback valdymas atrodo geresnis, geriau parinkti ir spyruoklių bei amortizatorių nustatymai, o bendras dizainas atrodo sėkmingesnis ir aukštesnės klasės.
3 629 cm3 variklis įspūdingai tolygus, greitai reaguoja ir turi gerą trauką. Gaila, kad jis brangiausias, neekonomiškiausias ir labiausiai teršiantis iš visų.
„Subaru“ su naujuoju Legacy peršoko per savo ankstesnę kartelę. Atrodo, tarsi automobilis žengė į aukštesnę klasę, bet baiminamės, kad ir kažką prarado. Reikia palaukti boxer „dyzelio“ Europoje — tada galėsime tiksliau įvertinti atnaujintą „Subaru“ flagmaną.