Žaidimas ATVIRAS visiems, organizuojamas VILNIAUS KOLEGIJOS DIENŲ 2013 proga;Užduočių skaičius: ~15;Trukmė: SKAIČIUOJAME; Trasos ilgis: SKAIČIUOJAM
Žaidimas ATVIRAS visiems, organizuojamas VILNIAUS KOLEGIJOS DIENŲ 2013 proga;Užduočių skaičius: ~15;Trukmė: SKAIČIUOJAME;
Trasos ilgis: SKAIČIUOJAME;
Kelio kokybė: TIKRINAME (4×4 tikrai nereikės);
Kaina: SKAIČIUOJAME (ne daugiau 30 Lt nuo komandos);
Komandoms savo LAUKO EKIPAŽO SUDĖTYJE turinčioms TRIS ar daugiau VILNIAUS KOLEGIJOS STUDENTUS, ABSOLVENTUS ir/arba DARBUOTOJUS žaidimas bus NEMOKAMAS.
VIKO studentams žaidimo instruktaže reikės pateikti galiojančius studento pažymėjimus, absolventams – baigimo atestato kopiją ir galiojantį asmens dokumentą, darbuotojams – galiojantį darbuotojo pažymėjimą;
Komandų sudėtis: 5 ŽAIDĖJAI AUTOMOBILYJE (vienas ekipažas) ir 1 ŠTABE;
Galima žaisti be štabo, tačiau komandos su štabu turės didelį pranašumą, nes bus užduočių skirtų specialiai štabui. Taip taip galima žaisti esant mažiau nei 5 žaidėjams lauko ekipažo sudėtyje. Teoriškai žaidimą galima pereiti esant tik 2 žaidėjams komandoje;
Registracija bei instruktažas: 2013-04-12, PENKTADIENĮ, 19 VAL., DIDLAUKIO G. 45, Vilniaus kolegija, Sveikatos priežiūros fakultetas (54.729416,25.264766). NEVĖLUOTI!
Pavėlavusios komandos gali būti NEPRIIMTOS Į ŽAIDIMĄ!
Jei manote, kad nespėsite atvykti į instruktažą laiku, praneškite apie tai telefonu: +370 678 06010.
Žaidimo metu turėsime PROFESIONALŲ FOTOGRAFĄ, kuris kiekvienai komandai padovanos gražias komandines nuotraukas bei įsimintiniausias žaidimo akimirkas – PASIPUOŠKITE!
TIKSLESNĘ INFORMACIJĄ PATEIKSIME PO BETA TESTO!
Įžengus į XXI amžių žmonija galutinai pripažino technologijų svarbą. 2013 metais grupelė drąsių ir ambicingų mokslininkų įkūrė korporaciją „Omega“, kuri laikui bėgant tapo didžiausia lietuviška bendrove, pripažinta ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, pakeitusi eilinio ne tik Lietuvos, bet ir pasaulio gyventojo supratimą apie gyvenimą ir komfortą. Kompanija pasirinko teisingą kelią – pirmoje vietoje akcentavo ne pelną, o technologijas, todėl visas investicijas skyrė mokslui. Tai leido jai apjungti visas aukštąsias mokyklas Lietuvoje į vieną didelį, ir sau pavaldų tinklą.
Investicijos į technologijas nenuėjo veltui – laikui bėgant korporacija tapo didžiausia švietimo ir technologijų monopolija ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje. Tarp jos pirminių dėmesio objektų – energetika, transportas, informacinės technologijos ir bioinžinerija. Produkcijos specializacija – bionikos technologijos, susisiekimas, užsakomieji moksliniai tyrimai. Laikui bėgant diplomatiniai ryšiai su užsienio valstybėmis leido „Omegai“ savo produkciją tiekti visoms pasaulio rinkoms.
Tarp prototipų, paleistų į masinę gamybą:
1. Biomechaniniai ROBOTAI;
Robotai, atliekantys savininko užprogramuotus veiksmus. Šios biomašinos pakeitė ne tik ekonomiškai atsilikusių regionų gamyklose dirbančius darbuotojus, bet ir padėjo paprastiems Lietuvos ir pasaulio gyventojams atlikti kasdienes užduotis. Kam reikalingas sarginis šuo ar vaiko auklė? Šie nebrangūs ir energetiškai efektyvūs prietaisai gali nesunkiai pakeisti žmones proto nereikalaujančiuose darbuose, ir atlaisvinti jų potencialą svarbesniems dalykams.
2. Joniniai VARIKLIAI;
Varikliai, naudojantys jonų poliškumo potencialą pastovios srovės įtampai sukurti. Šie patentuoti, bet techniškai nesudėtingi agregatai leido pilnai atsisakyti naftos produktų vartojimo ir kitų XXI amžiaus pradžioje naftai siūlomų brangių alternatyvų. Joniniai varikliai – švari ir pigi technologija, leidžianti vietoj kuro naudoti nors ir paprastą vandenį, turėjo išspręsti ne tik ekonomines, bet ir ekologines pasaulio problemas.
3. Kompleksiniai bio-elektroniniai KOMPIUTERIAI;
Konstruojami neuroninių tinklų pagrindu iš sintetiniu būdu auginamų silikoninių lastelių. Šios galingos mašinos skaičiavimo pajėgumu ryškiai aplenkė visas kitas naudojamas skaičiavimo priemones, pagaliau priartindami dirbtinį intelektą prie vidutinio žmogaus protinių gebėjimų. Dabar kiekvienas moksleivis galėjo turėti superkompiuterį savo mobiliajame telefone.
4. Bio-robotizuoti surinkimo KOMPLEKSAI.
Sukombinavus visas viršuje aprašytas technologijas pavyko sukurti pagrindinį korporacijos ginklą moderniame technologijų pasaulyje – robotizuotus surinkimo kompleksus BIO-CONSTRUCT. Šie kompleksai, sudaryti iš biomašinų, skirti įvairių detalių surinkimui, portabilios sintezės gamyklos medžiagų paruošimui ir apdorojimui, kilnojamos joninės elektrinės ir superkompiuterio valdymui. Tai pigus ir greitas darbas. Per savaitę kompleksas, dirbantis autonominiu režimu, gali pastatyti 26 aukštų dangoraižį arba pramoninių pastatų rajoną praktiškai be jokio žmogaus įsikišimo. Tokie kompleksai atvėrė naujus kūrybinius plotus ir išlaisvino architektūrą iš gravitacijos ir kitų fizikinių dėsnių gniaužtų. Dabar kiekvienas architektūros studentas gali realizuoti savo projektą realybėje, o užtrukti ne metų metus, o dienas ar net valandas.
Ir nors šios sukurtos technologijos turėjo palengvinti gyvenimą visai žmonijai, iškelti gyvenimo komfortą į aukštesnį lygį, likimas iškrėtė piktą pokštą – kritus naftos kompanijų akcijoms sutriko didžiosios ekonomikos visame pasaulyje – daug žmonių liko be darbo, negalintys išgyventi. Bio-robotai, dirbantys fabrikuose, nereikalavo atlygio, maisto, jų palaikymo išlaidos buvo minimalios. Dauguma žmonių, išstumtų iš fabrikų, negalėjo persikvalifikuoti, ypač neturtinguose regionuose, kur išsilavinimo nebuvo. Pasaulyje visuomenė išsisluoksniavo, valstybės susipriešino. Prasidėjo nesibaigiantys ekonominiai karai tarp didžiųjų pasaulio valstybių, kurie dar labiau skurdino ir taip nuskurdintus nepasiturinčius gyventojus. BIO-CONTRUCT kompleksai, sukurti tam, kad kiekvienas per trumpą laiką galėtų pasistatyti savo svajonių būstą, buvo panaudoti tankų, vienasparnių, šarvuočių, balistinių ir EMP raketų gamyklų statymui.
Tiesa, atpigusios raketų technologijos išgelbėjo pasaulį nuo masinio naikinimo ginklų naudojimo. Dėl nesaugumo ir didelės žalos likusiems ekonominiams resursams jo buvo visiškai atsisakyta.
Visiems pasidarė aišku – kažką reikia daryti, kol dar ne per vėlu. Suprato tą ir „Omegos“ vadovai. Visame pasaulyje prasidėjo geriausių specialistų verbavimas – psichologai, sociologai – naujos visuomenės kūrėjai… Atėjo laikas paskutiniam eksperimentui. Ar padės mokslas išspręsti savo paties sukurtą problemą, ar dar labiau sustiprins atskirtį?
Reikalingų daiktų sąrašas
KIEKVIENAM KOMANDOS NARIUI IŠSIRINKTI UŽ KURĮ ŽAIDIMO PERSONAŽĄ NORĖS ŽAISTI (MARTYNAS – ŠTABO ŽAIDĖJO PERSONAŽAS).
*Spalvotai atsispausdinti savo PERSONAŽO ID ir žaidimo metu prisisegti jį prie drabužių aiškiai matomoje vietoje;
*ORĄ atitinkančios patogios sportinės aprangos bei avalynės;
*Automobilio, iš priekio ir galo aiškiai PAŽYMĖTO komandos pavadinimu;
*Nešiojamo kompiuterio su CD nuskaitymo įrenginiu ir mobiliuoju internetu (planšetinių kompiuterių ar išmaniųjų telefonų neužteks);
*Google EARTH, SKYPE programos kompiuteryje;
*Komandos Skype PASKYROS su komandos pavadinimu, pvz. “Europicai”;
*Galimybės kompiuterį įkrauti automobilyje. Tinka TAIP, arba TAIP, arba kelių pakrautų kompiuterio baterijų. Tinka ir bet kokie kitokie alternatyvūs sprendimai;
*Šviesą atspindinčių LIEMENIŲ ar panašių sprendimų kiekvienam lauko ekipažo nariui;
*Žibintuvėlių ar kitokių asmeninių šviesos šaltinių (mobilūs TELEFONAI, TOKIE bei TOKIE kaip šviesos šaltiniai netinka);
*Individualiai pasižymėti savo žibintuvėlius. Pažymėjimas turi būti toks, kad nesunkiai savo atskirtumėte iš krūvos kitų. Galite žymėti lapukais su savo vardu, spalvotais siūlais, spalvota lipnia juostele ar kaip tik sugalvosite. Svarbiausia originaliai;
*Vilniaus kolegijos studentams – galiojančio studento pažymėjimo, absolventams – baigimo diplomo kopijos + galiojančio asmens dokumento, darbuotojams – galiojančio darbuotojo pažymėjimo;
*Rašiklio ir popieriaus užrašams;
*QR kodų skaitytuvo (galite pasitreniruoti ČIA);
*Po 5 vidutinio dydžio MALKAS nuo komandos – DUOSIME 15 MIN. BONUSO!