Gamintojai skelbia, kad hibridinė A8 versija atsiras ne anksčiau nei 2011 metais. Daugelis gamintojų dėl mažesnių degalų sąnaudų mašinas gamina su be
Gamintojai skelbia, kad hibridinė A8 versija atsiras ne anksčiau nei 2011 metais.
Daugelis gamintojų dėl mažesnių degalų sąnaudų mašinas gamina su benzininiu ir elektriniu varikliais. „Audi“ siekė sumažinti ir limuzino (A8) degalų sąnaudas. Gamintojai pasirinko 2 l darbinio tūrio benzininį TFSI variklį, o į pagalba jam ateis elektrinis variklis. Rezultatas? Galingumu bus panašus į V6 variklio versiją, o taupumu – į 4 cilindrų variklį.
2 l darbinio tūrio TFSI variklis pasiekia 211 AG, elektrinis variklis prideda 45 AG. Taip pat automobilis turės 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ličio jono elementai sumontuoti galinėje limuzino dalyje. Naudingas bagažinės tūris sumažėjo nuo 540 iki 400 litrų. Optimalų akumuliatorių darbą užtikrina aušinimo sistema.
Prie taupymo prisidėjo ir sumažintas svoris – limuzinas tapo lengvesnis 110 kg. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 7,5 sek. (5,5 sek. su benzininiu varikliu). Maksimalus greitis pakito ne taip stipriai – 235 km/val. (buvo 250 km/val.). Vidutinės degalų sąnaudos 100 km kelio sudaro 6,2 l. Mieste A8 gali judėti ne tik dirbant abiem varikliams, bet ir vien su elektriniu. Deja, tokiu režimu pavyks pasinaudoti nebent per spūstis, nes važiuoti su elektriniu varikliu galima tik 2 km atstumą iki 65 km/val. greičiu.
Skirtumas tarp benzininio ir hibridinio automobilių A8 – neryškus: 21 colių ratlankiai, kurie nudažyti 2 spalvų tonais bei ženkliukais šonuose „Hybrid“. Viduje pridėta tik informacinis pranešimas apie elementų krovimo būseną.