Keturių dienų parodoje „Bucharest Tuning Days“ lankytojai išvydo perdarytą galingąjį M5 modelį. Ne pirmos jaunystės E34, kad galėtų pasiekti tokią ga
Keturių dienų parodoje „Bucharest Tuning Days“ lankytojai išvydo perdarytą galingąjį M5 modelį.
Ne pirmos jaunystės E34, kad galėtų pasiekti tokią galią, buvo visiškai perdarytas. Tokį darbą atliko lenktynininkų klubas „The Others“. Baigus visus darbus automobilis gali pasiekti net 1 000 AG. Variklis gavo naujus stūmoklius („Ross Racing Piston“), alkūninius velenus (L1HR), turbiną („Borg Warner S400 Series RC“), specialią išmetimo sistemą, naują degalų siurblį, sausą karterį su nauja tepimo sistema (analogas naudojamas FWRC NASCAR), trijų diskų sankabą „Tilton“ ir daug kitų dalių.
Galia į galinį tiltą perduodama per 5 laipsnių mechaninę pavarų dėžę „Tremer“. Be šių keitimų, taip pat galima paminėti naują variklio elektroniką bei sustiprintą pakabą. Sėdynės pasirodė per sunkios ir buvo pakeistos aliuminėmis, kurios sveria 4,5 kilogramo. Kadangi visa mašina sveria tik 1 000 kilogramų, dėl papildomo svorio atsisakyta ir spidometro, kurio, pasak gamintojų, apskritai nereikia.
Būtų smalsu pažiūrėti, kaip monstras elgiasi trasoje. Tikėkimės, atsiras ne tik vaizdo medžiaga, bet ir maksimalaus greičio ar greitėjimo duomenys.