Automobilių Lietuvoje vis daugėja, šeimoje dažniausiai neužtenka vieno automobilio, įsigyjamas ir antras, todėl autoservisams darbo tikrai netrūksta.
Automobilių Lietuvoje vis daugėja, šeimoje dažniausiai neužtenka vieno automobilio, įsigyjamas ir antras, todėl autoservisams darbo tikrai netrūksta. Klientai ieško kokybiškų paslaugų, tad smulkūs „garažėliai“ užsidaro, kuriasi specializuoti autoservisai. Tačiau šie susiduria su tam tikrais iššūkiais. Šiame straipsnyje aptarsime kokiais.
Verslo startas – investicijų poreikis
Įmonės steigimas kuriant autoserviso verslą yra įprastas. Tereikia pasirinkti įmonės veiklos tipą, išsirinkti pavadinimą. O tuomet prasideda tikras darbymetis – reikia suburti darbuotojų komandą, rasti patalpas (įsigyti arba išsinuomoti), įsigyti įrangą ir techniką. Renkantis įrangą svarbu pagalvoti ir apie planą B – jei kartais verslas neišsivystytų, įranga turėtų būti likvidi, kad nebūtų patiriama nuostolių. Viskam įsigyti reikia investicijų, todėl prieš imantis darbų, reikėtų susiskaičiuoti potencialias investicijas, aplankyti giminaičius, draugus ir bankus, kurie galėtų išduoti paskolą.
Autoservisai – po padidinamuoju stiklu
Automobilių servisai viena iš vietų, kur daug atsiskaitoma grynais ir iš senų laikų įsigalėjęs mokesčių slėpimas – paslaugos teikiamos neišrašant sąskaitų, neišduodant pinigų priėmimo kvitų ar kasos čekių. Todėl autoservisai visuomet buvo ir ko gero dar ilgai bus po įvairių institucijų padidinamuoju stiklu. Buhalterinės paslaugos Vilniuje teikėjai turi itin pasitempti, sukurti tvarkingos apskaitos schemą autoservisams, kad nebūtų galimybės darbuotojams priimti „juodų“ pinigų, viskas vyktų legaliai ir įmonė nepatektų į rizikos grupę, kurią kas savaitę „taršo“ įvairios inspekcijos.
Autoservisai nesugeba aptarnauti moterų klienčių
Automobiliai vyrų stichija. Tačiau už vairo vis daugiau sėda moteriškos lyties atstovių. Savarankiškos, puikios vairuotojos, tačiau priverstos jaustis neišmanėlėmis ir kvailelėmis tuomet, kai reikia nuvažiuoti į autoservisą.
„Aš jau senokai netekau kantrybės. Ta pati paslauga kainuoja kone dvigubai brangiau jei automobilį nuvarau aš, o ne mano vyras.“ – skundžiasi vairuotoja Toma. Su tokia realybe susiduria daugelis vairuotojų moterų – jos pastebi, kad joms kainos didesnės, o ir remonto „atsiranda“ daugiau.
Pasiekti skaidrumą ir lygybę šioje srityje itin sunku, todėl nauji autoservisai, kurie sugeba užtikrinti malonų aptarnavimą ir nediskriminuoja moterų, laimi lojalias ir mokėti pasirengusias klientes. Moterims nereikalingi „vyrų urvai“, kur vaikšto tepaluoti specialistai, jos nori greito remonto ir kavos kol, laukia savo automobilio.
Šiandien, kuomet vis daugiau garažinių užveria garažų vartus, randasi daugiau vietos solidiems autoservisams, kurie ieško ir randa savo nišą netgi mažuose miesteliuose. Svarbiausia – viską apgalvoti ir nesiimti darbų spontaniškai.