HomeKlipai

Reklama, skatinanti segėti saugos diržus, sulaukė pasaulinio populiarumo

Vos prieš kelias savaites pasirodžiusi socialinė reklama „Embrace Life“, skatinanti vairuojant segėti saugos diržus, susilaukė teigiamo dėmesio visame

BMW M4 Coupe
Elektromobilių „virusas” sparčiai plinta po pasaulį
Swedish Car Meet vol.3: Dragadienis rugsėjo 23

Vos prieš kelias savaites pasirodžiusi socialinė reklama „Embrace Life“, skatinanti vairuojant segėti saugos diržus, susilaukė teigiamo dėmesio visame pasaulyje, rašo sussexsaferroads.gov.uk.

Socialinės reklamos kampanija, pradėta kaip vietinė, originali grafiti forma pateikta reklama Sasekse (Didžioji Britanija), tapo populiaria visame pasaulyje ir priminė žmonėms saugumo vairuojant problemą.

Režisierius ir rašytojas Danielis Coxas, kuris kūrė socialinės reklamos klipą pasakojo, kad jie norėjo sukurti originalią ir pozityviai nuteikiančią reklamą, kuri priverstų naujai pažvelgti į daug kartų apkalbėtą problemą.

„Mes nenorėjo gąsdinti ar sukelti žiūrovams šoko, vietoje to stengėmės priversti žmones kalbėti apie saugumą kelyje, būtent saugos diržus. Todėl stengėmės sukurti tokią reklamą, kurią pamatę žiūrovai lengvai identifikuotųsi ir pasijustų taip, lyg toje situacijoje yra buvę.“

D. Coxas aiškina, kad jis norėjo parodyti, kaip vienas žmogaus sprendimas gali pakeisti ne tik jo, bet aplinkinių gyvenimus. Reklamos autorius sakė, kad jis pasirinko lėtą tempą, nes norėjo duoti žiūrovams laiko įsisavinti ir suprasti idėją.

Reklamos sumanytojus ir užsakovus nustebino didelis žiūrovų iš viso pasaulio susidomėjimas reklama. Vienas žiūrovas „Facebook“ puslapyje sukūrė grupę, kovojančią už tai, kad reklama pasirodytų per nacionalinę televiziją.

Skaičiuojama, kad „Embrace Life“ jau pasiekė 129 šalių žmonės ir tapo penktu pagal populiarumą vaizdeliu „YouTube“ puslapyje ir pačiu populiariausiu edukacijos kategorijoje.
httpv://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM