Naujasis antrosios kartos BMW X6 pagal gamintojų planus turėtų pasirodyti ne už ilgo ir būti lengvesnis bei pasižymėti ryškesnėmis kėbulo linijomis,
Naujasis antrosios kartos BMW X6 pagal gamintojų planus turėtų pasirodyti ne už ilgo ir būti lengvesnis bei pasižymėti ryškesnėmis kėbulo linijomis, nei pirmtakas. BMW kompanija tikisi, kad būtent tai šiam modeliui suteiks dar daugiau dėmesio ir populiarumo.
BMW x6 antrosios kartos sportišką visureigį turėtų pristatyti per artimiausius 2013 metus. Toks sprendimas priimtas, siekiant sudaryti didesnę konkurenciją „Audi“ ( Q7), „Mercedes-Benz“ bei „Land Rover“ koncernams.
Pranešama, kad inžinieriai jau dabar dirba prie būsimojo X6. Jie Miunchene įkurtame tyrimų bei tobulinimų centre stengiasi atnaujinti ir visų varančiųjų ratų važiuoklę. [ads1]
Gamintojo teigimu, šio dešimtmečio viduryje bus pristatyti ir kompaktiškesni bei pigesni X2 ir X4 modeliai. Šiuo metu tik 4 automobiliai BMW gamoje turi visų varančiųjų ratų transmisiją, tačiau 2016-aisiais skaičius padidės iki 6.
Labiausiai X6 geidžiamumą padidinti turėtų kiek agresyvesnė išvaizda. Tai – vienas iš pagrindinių kriterijų ne tik Kinijos ar Rusijos, bet ir Šiaurės Amerikos rinkoje.
Patikimi šaltiniai teigia, kad antrosios kartos X6 nuo naujojo X5 išsiskirs labiau, tačiau ne tik išvaizda, bet ir smulkesne apdaila. Šis visureigis taip pat turės pastebimai platesnes ratų vėžes bei ilgesnį atstumą tarp ašių.
Kurdami antrosios kartos X6 vokiečiai taip pat stengiasi sutaupyti kuo daugiau svorio.
Šiuose BMW X6 modeliuose bus montuojami varikliai iš plačios gamos. 3,0 litrų benzininiai agregatai bus poruojami su „Twin-Scroll“ turbokompresoriais, tačiau dyzelinės jėgainės gaus po du sekvencinius arba tris turbokompresorius. X6 M turėtų turėti 4,4 litro V8 benzinines jėgaines su turbina.