HomeAutomobiliai

Pirmasis BMW X6 M vertinimas

„Karščiausias“ X6 yra greitas ir tvirtai laikosi kelyje, bet jam trūksta tradicinio BMW M įtraukimo į smagų vairavimą. Kiekvienas BMW X6 M įsivaizd

Geriausių Europoje automobilių septynetukas
BMW gamins priekiniais ratais varomus modelius
OnlyBmwNight EP.4

„Karščiausias“ X6 yra greitas ir tvirtai laikosi kelyje, bet jam trūksta tradicinio BMW M įtraukimo į smagų vairavimą.

Kiekvienas BMW X6 M įsivaizduoja savaip. Mums tai — tik nereikalinga 555 AG 2,4 tonos sverianti pseudovisureigio versija. O BMW padalinio M prezidentas Kay Segleris mano, kad šis modelis yra „pirmas tikras sportinis automobilis SAV (Sports Activity Vehicle) segmente, tobulas automobilis praskaidrinti nuotaiką šiais slegiančiais laikais“. Tikrai?

Žinoma, greitų BMW mėgėjams kur kas svarbiau yra tai, ar šis modelis vairuojamas kaip tikras M automobilis. Galbūt garsiajai BMW komandai pavyko sukurti visureigį, kuris, nepaisant „džipiškumo“ ir akį rėžiančios išvaizdos, gali posūkyje trečia pavara pračiuožti tokiu pat greičiu, išsaugodamas pusiausvyrą ir šaltakraujiškumą kaip galu varomas galingas sedanas?

Automobilį išbandyti BMW mus pakvietė į Road Atlanta, staigią ir vingiuotą trasą Džordžijoje, JAV. Pakeliui į trasą X6 M pasirodė patogus, malonus ir išties greitas kelių automobilis. Bet trasoje iš jo nepavyko išspausti tokio efekto, kuriuo turi pasižymėti M automobiliai.

Galios jam netrūksta — naujas BMW M 4,4 litro biturbo variklis nuvilia tik monotonišku garsu, o maksimalus sukimo momentas pasiekiamas esant dviem trečdaliams apsukų diapazono. Jis išties per geras šiam automobiliui.

X6 M yra greitesnis už Cayenne Turbo S, jo stabdymo jėga neįtikėtina ir neslopstanti, valdymas labai tikslus, o sukibimas bei kėbulo standumas tikrai pakankamas. Nepaisant to, važiuoti juo nėra įdomiau nei bet kokiu kitu X6. Posūkiuose jis labai prastai reaguoja į akceleratoriaus ir stabdžio pedalų paspaudimus. Nors jame naudojama gudri BMW keturių varančiųjų ratų sistema, automobilis vis tiek nuvilia per dideliu priekinių ratų nepasukamumu — M ženkleliu pasipuošusiame modelyje taip neturėtų būti.

BMW padalinys M negamina daug prastų automobilių, bet su šiuo jam tikrai nepasisekė. Iš tiesų abejotina, ar išvis iš X6 buvo galima padaryti deramą sportinę versiją.