Nuomonė apie Opel Astra

Nuomonė apie Opel Astra

Ši trečios kartos "Astra" — beveik visiškai naujas automobilis. Vis dėlto kai kurie jos varikliai jau buvo ir ankstesniuose modeliuose. Tarp jų ir š

TA centruose „dyzelių“ laukia nauji išbandymai
Greičiausių universalų Top10
ABT Audi R8 GTR

Ši trečios kartos „Astra“ — beveik visiškai naujas automobilis. Vis dėlto kai kurie jos varikliai jau buvo ir ankstesniuose modeliuose. Tarp jų ir šis senas 1,7 litro 110 AG „Isuzu“ turbodyzelinis agregatas. Šiuo metu jis yra mažiausiai galios turintis variklis gamoje ir toks bus iki tol, kol neatvyks 95 AG 1.3 CDTi motoras. Vis dėlto 1.7 nebuvo įdėtas po Astra variklio gaubtu prieš tai jį modifikavus. Taigi dabar jis jau atitinka „Euro 5“ emisijos standartą, o siekiant didesnio rafinuotumo buvo pakeistas variklio montavimas. Agregatas taip pat turi ir 125 AG versiją, kuri yra greitesnė, tačiau pasižymi tokiomis pačiomis 4,7 l/100 km degalų sąnaudomis ir identiška 124 g/km CO2 emisija.

110 AG versija negali lygiuotis su varžovais. 105 AG Golf 1.6 GTI variklis yra pranašesnis visose srityse: pasižymi mažesne emisija (119 g/km), mažesnėmis degalų sąnaudomis (4,5 l/100 km) bei didesniu maksimaliu greičiu (189 km/h). O „Ford Focus“ modelyje naudojamas 109 AG 1.6 TDCi motoras jį taip pat sutriuškina.

Visa tai juntama ir kelyje. Nors „Isuzu“ motoras ir yra tylesnis nei anksčiau, tiek sėdint viduje, tiek ir klausantis iš išorės, jis vis dėlto skamba kaip mušamieji instrumentai koncerte. Be to, esant galios pertekliui, girdimas papildomas dundėjimas. Palyginimas: vairuojant Golf būtų sunku atskirti, kokiais degalais jis yra varomas.

Vis dėlto važiuoti šiuo „Astra“ modeliu nėra nemalonu. Dyzelinio motoro keliamas triukšmas neužgožia jo pranašumų kitose srityse, tarp kurių galime paminėti modelio vikrumą, tvarkingą valdymą ir aukščiausios klasės salono apdailą. Kad ir kaip būtų, naujausioji „Astra“ nusipelno „Golf“ ir „Focus“ dyzelinio agregato. Pastarųjų kompanijų varikliai yra tikrai pranašesni.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0