Išskirtinis „Mazda“ MX-5 modelis

Dalies įrangos netekęs lengvasvoris prototipas nurodo pripažinto sportinio automobilio ateitį. Pati kompanija "Mazda" "MX-5 Superlight" versiją api

D1Sport Turbo slalomo 3 etapas
Bistrampolis 2010 05 02
„Automano Slalomo Taurė“ 3 etapas,2010-11-13

Dalies įrangos netekęs lengvasvoris prototipas nurodo pripažinto sportinio automobilio ateitį.

Pati kompanija „Mazda“ „MX-5 Superlight“ versiją apibūdina kaip „pačias svarbiausias MX-5 savybes įkūnijančiu modeliu“. Jis buvo sukurtas „Mazda“ studijoje Oberurselyje, Vokietijoje. Teigiama, kad automobilis yra pirmasis iš kelių vėlesniais metais pasirodysiančių MX-5 prototipų. Būtent jis charakterizuoja naują automobilio, tapusio ikona, kartą.

„Superlight“ neturi išorinių detalių, tokių kaip durų rankenos ir veidrodėliai. Tokiu būdu visas dėmesys skiriamas automobilio kėbului. Pašalintas netgi priekinis stiklas, vairuotojo apsaugai paliekant tik virš prietaisų esantį gaubtą. Užpakalinį vaizdą rodantis veidrodėlis sumontuotas prietaisų skydo viršuje. Pastaroji detalė yra eksterjero konstrukcijos dalis.

MX-5 salonas buvo supaprastintas. Jis turi ypač ploną, slankią centrinę konsolę ir sportinio stiliaus kaušo formos sėdynes. Viduje nėra kilimėlių ir radijo. Kadangi automobilyje nėra langų, viduje nesumontuoti ir juos valdantys jungikliai. Kadangi nebuvo reikalo viduje sukomponuoti stiklus ir jiems priklausančius mechanizmus, durys pagamintos ypač plonos.

Sumažindama dabartinių MX-5 ir 2 svorį, „Mazda“ siekia sukurti ypač lengvą konstrukciją. Per ateinančius penkerius metus kompanija žada kiekvieno modelio masę sumažinti vidutiniškai 100 kg ir tokiu būdu pagerinti automobilių pasirodymą kelyje, jų valdymą, degalų sąnaudas ir CO2 emisiją.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0