HomeNaujienos

Audi atsakas Bmw M3

Audi atsakas Bmw M3

Ženevoje „karščiausias“ naujas „Audi“ modelis buvo RS5 superkupė, kuri pasižymi galingesne ir didesnėmis apsukomis dirbančia variklio versija nei 4,2

Ateitis priklauso elektromobiliams?
JUTA Taurė | Spalio 10d.| Vilnius
Dakaras 2018

Ženevoje „karščiausias“ naujas „Audi“ modelis buvo RS5 superkupė, kuri pasižymi galingesne ir didesnėmis apsukomis dirbančia variklio versija nei 4,2 litro V8, esantis impozantiškame R8. Europos prekybos salonus RS5 pasieks spalį ir kainuos maždaug 20 000 Lt brangiau nei BMW M3.

RS5 „aštuoniukė“ sukuria 450 AG pajėgumą — 30 AG daugiau nei toks pat R8 FSI agregatas. Maksimali galia pasiekiama priartėjus prie tachometro raudonos zonos, esant 8 250 aps./min., o maksimalus sukimo momentas — esant 4 000 aps./min. RS5 nuo 0 iki 100 km/h gali pagreitėti per 4,6 sek. ir skrieti elektronikos apribotu maksimaliu 250 km/h greičiu, tačiau panaikinus elektroninį apribojimą galima pasiekti ir 270 km/h ribą.

„Audi“ savo septynių laipsnių „S-tronic“ transmisiją siūlo kaip standartinę. Tai pirmas kartas, kai specialiai sustiprintas DSG agregatas pasirodo RS modelyje. Kita naujovė yra naujausios kartos „Audi“ visų ratų pavara „quattro“, turinti naują centrinį diferencialą, kuris iki 85 proc. sukimo momento gali nukreipti galinei ašiai ir iki 70 proc. — priekinei. Esant įprastoms važiavimo sąlygoms galia skirstoma priekiui ir galui santykiu 40 ir 60. Taip pat galima išjungti ESP sistemą.

RS5 standartiškai derinama su RS6 adaptyvių amortizatorių sistema. Vairuotojas gali rinktis vieną iš keturių važiavimo režimų: komfortišką, automatinį, dinamišką arba vairuotojo individualiai sukurtą pasinaudojant MMI informacine-pramogine sistema.

RS5 ant 19 colių standartinių ratlankių važiuoja 20 mm žemiau nei standartinis A5 (20 colių ratlankiai ir keramikiniai stabdžiai siūlomi už papildomą mokestį). RS5 taip pat sumontuotas naujas priekinis spliteris su didesnėmis oro įsiurbimo angomis ir dvigubi išmetimo vamzdžiai gale.