Apšalę automobilio stiklai rytais

Apšalę automobilio stiklai rytais

Ruduo – gražus ir spalvingas metų laikas, tačiau besikeičianti oro temperatūra ar vis dažniau užklumpantys lietūs bei rūkai blogina matomumą k

Kaip paruošti automobilį pavasariui?
Skutimosi peiliukai ar barzdaskutė?
Fast Lap 2011 „Darom“ I etapas (2011-05-14)

Ruduo – gražus ir spalvingas metų laikas, tačiau besikeičianti oro temperatūra ar vis dažniau užklumpantys lietūs bei rūkai blogina matomumą kelyje – Jūs vairuodami jaučiatės nesaugiai, rizikuojate ne tik savo, bet ir aplinkinių gyvybe.Vėstant orams vis dažniau vairuotojams rytais tenka gramdyti apšalusius automobilių stiklus ir keikti tą nelemtą šaltį. Išorinė stiklo dalį pavyksta gana nesunkiai nugramdyti gremžtuku, tačiau dažnais atvejais šerkšnu apsitraukia ir automobilio stiklas iš vidaus, kurį nėra labai patogu gramdyti, o ir nugramdžius neretai jis vėl iš karto apsitraukia.

Pašaliname drėgmę iš automobilio

Įsėdus į automobilį mes kvėpuojame ir šiltas iškvėptas oras, nusėda ant įšalusio stiklo, kuris pasidengia drėgme. Kol variklis nėra įšilęs, ir kol jis negali skleisti šilumos, mes negalime atšildyti priekinio stiklo, tai sukelia problemų geram matomumui bei saugiam vairavimui.

Drėgmė yra pagrindinis faktorius, dėl kurio ima užšalti automobilio stiklai iš vidaus, todėl turite pasirūpinti, kad jos automobilyje būtų kiek įmanoma mažiau. Norint, kad kuo mažiau apšaltų priekinis stiklas vėsiuoju metų laiku:

  • Reikia gerai išvalyti stiklą iš vidaus, nes purvinas stiklas labiau traukia drėgmę.
  • Patartina automobilyje palikti laikraštį (geriausią jį palikti ant priekinės panelės, kad drėgme rinktųsi ne ant stiklo) arba druskos medžiaginiame maišelyje, kurie sugeria drėgmę.
  • Stenkitės automobilio salone nepalikti šlapių daiktų, kurie padidina drėgmę automobilio salone.
  • Jei jūsų automobilio kilimėliai yra medžiaginiai, patartina, po jais dėti laikraščius, kurie sugeria drėgmę.
  • Esant guminiams kilimėliams juos taip pat reikėtų prižiūrėti: išplauti ar išvalyti.

Greičiau sušildome vėjelio pučiamą orą

Užkūrę automobilį bei norėdami kuo greičiau pajusti pučiamą šiltą orą, kuris reikalingas priekinio stiklo atšildymui, laikykite salono šildymo reguliatorių ties šalto oro žyma, kad aušinimo skystis greičiau sušiltų variklyje. Priešingu atveju, aušinimo skysčiui tenka įveikti ilgesnį kelią šaltais automobilio sistemos kanalais, įskaitant pečiuko radiatorių, kuris būna šaltas, dėl šios priežasties variklis šyla ilgiau. Pabandykite šį paprastą triuką ir pastebėsite, kad jūsų automobilio variklio temperatūra pakyla greičiau. Žinoma, pradėjus pūsti šiltą orą, variklio temperatūra nežymiai nukris, kadangi aušinimo skystis dabar pradės tekėti ir pro pečiuko radiatorių.

Greičiau atitirpiname langus

Norėdami, kad ryte nereikėtų ilgai kankintis su apšalusiu priekiniu stiklu, galite tuo pasirūpinti ir iš vakaro. Tikėtina, kad palikdami automobilį nakčiai išlipate iš jo, kai salone būna šilta. Pabandykite daryti priešingai, būdami netoli parkavimo vietos išjunkite šildymą, o išlipę iš automobilio palikite trumpam praviras duris (apie 3-5 min), kad lauko ir salono temperatūra susivienodintų, tada iš automobilio išeis drėgmė ir ryte bus žymiai lengviau „kovoti“ su apšalusiais stiklais arba iš vis pamiršti šį rūpestį.

Pradėdami kelionę su dar nepilnai atšilusius stiklu, drėgmę nuo jo galite greičiau pašalinti oro kondicionieriaus pagalba, kuris sausina orą ir akimirksniu išdžiovina stiklą.

Jeigu nesinori išmėginti visų šių paprastų triukų, jums į pagelbėti galės speciali chemija tirpdanti ledą ar neleidžianti rasoti stiklams.

Tikriname aušinimo sistemą bei salono filtrą

Jeigu visi šie išvardinti patarimai nepadeda kovoti su rasojančiais bei užšąlančiais iš vidaus stiklais, problemos reikia ieškoti kitur. Yra tikimybė, kad jūsų automobilio aušinimo sistema yra netvarkinga. Be to, jeigu įjungę vėjelį maksimaliu režimu girdite ventiliatoriaus varikliuko ūžimą, o pūtimo intensyvumo visiškai nesijaučia, tai reikėtu pasikeisti salono filtrą, kuris greičiausiai bus užsikimšęs ir nepraleidžia oro.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0