520 AG turintis „Lamborghini Gallardo“ prieš seną „Volvo S40“

520 AG turintis „Lamborghini Gallardo“ prieš seną „Volvo S40“

Jeigu kartais Švedijoje pastebėsite nekaltai atrodantį „Volvo“, vairuojamą ne pensininko, gali būti, kad po iš pirmo žvilgsnio, standartinio automobil

ELEKTROBIG DRAG 2010 Stage 3
Lietuvos DRAG čempionato IV etapas – 2011.09.10
Lietuvos DRAG lenktynių čempionato IV etapas

Jeigu kartais Švedijoje pastebėsite nekaltai atrodantį „Volvo“, vairuojamą ne pensininko, gali būti, kad po iš pirmo žvilgsnio, standartinio automobilio variklio gaubtu iš tiesų slypi šimtai arklio galių.

Šioje Skandinavijos valstybėje vis labiau populiarėja netradicinės traukos lenktynės. Nuo įprastų „Drag“ tipo lenktynių jos skiriasi tuo, kad čia startuojama iš eigos, važiuojant apie 60 km/h greičiu. Tokiu atveju varančiųjų ašių skaičius neturi tokios didelės reikšmės. Negana to, saugomi ir transmisijos mazgai, kurie starto metu patiria tikrai didelį krūvį. Į tokias varžybas susirenka entuziastai net ir iš Rusijos, su pusantro tūkstančio arklio galių „Lamborghini Gallardo“.

Entuziastai nusprendė patikrinti, kuris automobilis bėgėjasi greičiau – 520 AG turintis „Lamborghini Gallardo“ ar 15 metų senumo, pirmos kartos „Volvo V40“, kurio priekinius varančiuosius ratus suka apie 420 AG. Tiek, pasak klipo autoriaus turi šis, „Autotech“ meistrų patobulintas šeimyninis sedanas.

Taigi, tarp automobilių skirtumas akivaizdus: 10 metų ir 100 AG, tačiau neaišku, koks yra svorių skirtumas. Jeigu abu automobiliai sveria tiek, kiek deklaruoja gamintojas, „S40“ turi apie 200 kg pranašumą. Vertėtų nepamiršti ir fakto, kad automobiliai su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis patiria didesnius galios nuostolius per transmisiją.

Kaip visa tai atrodė iš „Volvo“ keleivio perspektyvos, galite pažiūrėti pateiktame vaizdo siužete.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0